Osta pilet
Hind 60 eurot





Kadri Sild

Kadri Sild on Eesti looduskosmeetika brändi JOIK ekspordi- ja turundusjuht. JOIK, mis sai alguse 2005. aastal Eva-Maria Õunapuu isiklikust hobist valmistada looduslikke lõhnaküünlaid, on tänaseks kasvanud rahvusvaheliselt tunnustatud kaubamärgiks, mille tootevalikusse kuuluvad looduskosmeetika ja koduspaa tooted. Kõik JOIKi tooted töötatakse välja ja valmistatakse Eestis, Saku vallas asuvas tootmishoones.

Ettevõtte tooteid armastatakse nii Eestis kui ka paljudes ekspordiriikides, sealhulgas Soomes, Rootsis, Austrias, Leedus, Tšehhis, USA-s, Lõuna-Koreas, Singapuris, Hollandis ja Norras.

MELT Innovatsioonikonverentsil jagab Kadri Sild oma kogemusi ja teadmisi, kuidas JOIK on suutnud tugeva brändi ja läbimõeldud turundusstrateegia abil välisturgudel edu saavutada. Ta keskendub sellele, kuidas rõhutada ettevõtte ainulaadsust ja päritolu, et luua usaldust ning eristuda konkurentidest rahvusvahelisel turul.