
Liina Amon
Liina Amon on piletimüügiplatvormi Fienta müügi- ja turundusjuht. Fienta sai alguse 10 aastat tagasi, et pakkuda lahendust liiga kõrgetele teenustasudele piletimüügis ning luua korraldajale võimalus ise oma publikuga kontakti hoida. Täna on Fienta kasutajateks väga erineva suurusega ürituste korraldajad: rahvusvahelistest konverentsidest väikeste töötubadeni peaaegu üle maailma.
Fienta edu on märkimisväärne – viimasel kolmel aastal on ettevõte kasvanud keskmiselt 80% aastas ning eelmisel aastal müüdi pileteid juba 74 erinevas riigis toimuvatele üritustele. On tähelepanuväärne, et Fienta uued kliendid on seni peamiselt tulnud seniste kasutajate soovitusest.
MELT innovatsioonifoorumil räägib Liina lähemalt Fienta eduloost, mõtteviisist digitoote arendamisel ning kuidas hea toode end ise ka rahvusvaheliselt müüa suudab.